Monday, August 14, 2006

I´m not trying to say nesnažím se říkat,
I´ll have it all my way že to tak bude pořád
I´m always willing to learn jsem vždy ochotný se učit
When you´ve got something to teach když je se co učit
And I´ll make it all wortwhile a udělám všechno takové
I´ll make your heart smile donutím tvé srdce se smát.
Pain will you return it Bolest ti to vrátí
I´ll say it again - pain řeknu to ješte jednou - bolest
Pain will you return it bolest ti to vrátí
I won´t say it again nebudu to už opakovat
I give in poddávám se hříchu
Again and again zas a zas
I give in poddávám se
Will you give it to me dej mi ji
I give in poddávám se
I´ll say it again řeknu to ješte jednou
I give in dej mi ji.
I give in Poddávám se hříchu
Again and again zas a zas
I give in poddávám se
That´s how my love goes zak vypadá moje láska
I give in poddávám se
I´ll say it again řeknu to ješte jednou
I give in dej mi ji.