Friday, August 18, 2006

World in My Eyes Svět v mých očích

Let me take you on a trip Pojeď se mnou na cestu
Around the world and back kolem světa,
And you won´t have to move nemusíš přece jenom
You just sit still potichu sedět
Now let your mind do the walking tak dovol své duši, aby se vznášela
And let my body do the talking a nechej mé tělo, aby promluvilo
Let me show you the world in my eyes prohlédni si ten svět v mých očích
I´ll take you to the highest mountain vezmu Tě do nejvyšších hor
To the depths of the deepest sea a do nejhlubších moří,
We won´t need a map, believe me nepotřebujeme žádnou mapu, věř mi
Now let my body do the moving tak dovol mému tělu hýbat se
And let my hands do the soothing a mým rukám laskat Tě
Let me show you the world in my eyes prohlédni si ten svět v mých očích
That´s all there is tohle není nic proti tomu,
Nothing more than you can feel now co bys nyní mohla cítit
That´s all there is tohle není nic proti tomu,
Let me put you on a ship odjedeme lodí
On a long, long trip na dlouhou cestu,
Your lips close to my lips Tvé rty se dotknou mých
All the islands in the ocean všechny ostrovy v oceánu,
All the heaven´s in the motion celá nebesa se pohybují
Let me show you the world in my eyes zahleď se do světa v mých očích
That´s all there is tohle všechno není nic proti tomu,
Nothing more than you can touch now čeho se teď můžeš dotknout