Tuesday, October 07, 2008

Pravděpodobná příčina:

Pocit bezbrannosti a beznaděje. Lhostejnost ostatních lidí. Silný pocit
vlastní nedokonalosti. Odmítání sebe sama. Sexuální vina.

Nový myšlenkový návyk: Jsem součástí Vesmírného plánu. Jsem důležitý a sám
Život mě miluje. Jsem silný a schopný. Mám se rád a oceňuji všechno, čím
jsem.
Zdroj: Louise Hay

Co znamená aids z pohledu klasické medicíny:


Lidský virus selhání imunity vyvolává u lidí získaný syndrom selhání
imunity - AIDS (acquired immune deficiency syndrom). Od počátku infekce
virem může uběhnout řada let, než je imunitní systém poškozen v takové
míře, že propuknou nemoci spojené s AIDS. AIDS se vyvíjí tehdy, když
organismus již nedokáže dál bojovat proti nemocem, jako je pneumonie,
plísňové nebo parazitární onemocnění a některé druhy rakoviny. Virus se
přenáší tělními tekutinami - krví, semenem, poševním sekretem a mateřským
mlékem. Šíří se, když další jedinci přicházejí do kontaktu s těmito
tekutinami, především sexuálním stykem nebo stykem s kontaminovanou krví.
Nešíří se jako většina virů vzduchem nebo vodou, proto nedochází k
infikování kapénkovou infekcí při kašli nebo používáním stejného nádobí
apod.

Barevná terapie a hypnóza pro léčbu aids:


Psychické působení na imunitní systém by mělo vypadat takto:
Mé T buňky jsou silné a jisté. Mé protilátky kroužící celým tělem odstraní
každé nebezpečí. Všechny složky mého imunitního systému dohromady mi
zachrání život.
Nebo posilování ducha: Každý den mohu potkat někoho velkého, poznat posla
velkých myšlenek a zažít velkolepé pocity. Každý den se probouzím a říkám
si, dnes je ten velký den. Raduji se z velkého dne, který mi přinese
zdraví.