Wednesday, August 23, 2006

I´m going to take my time Nebudu pospíchat
I have all the time in the world mám času kolik chci
to make you mine k tomu, aby ses stala mou
it is written in the stars above. je to psáno ve hvězdách nade mnou.


#Only When I Lose Myself Pouze když ztrácím sám sebe

It´s only when I lose myself in someone else Pouze když ztrácím sám sebe v někom jiném
That I find myself Až tehdy se teprve naleznu
I find myself Naleznu se
It´s only when I lose myself in someone else Až když ztratím sám sebe v někom jiném
That I find myself Pak se naleznu
I find myself Naleznu se

Something beautiful is happening inside for me Uvnitř mě se děje něco překrásného
Something sensual, it´s full of fire and mystery Něco citového, plného ohně a tajuplnosti
I feel hypnotized, I feel paralized Cítím se hypnotizován, cítím se ohromen
I have found heaven Naleznul jsem ráj

There´s a thousand reasons Existuje tisíc důvodů
Why I should not spent my time with you Proč bych svůj čas neměl trávit s tebou
For every reason not to be here I can think of two Na každý důvod proč tu s tebou nemám být
Mě napadnou hned dva proč ano
Keep me hanging on Díky tobě přežívám
Feeling nothing´s wrong A cítím, že mi nehrozí nic špatného
Inside your heaven V Tvém ráji