Tuesday, August 29, 2006

Never let me down Nikdy mne neopusť.

See the stars, they´re shining bright Díváme se na hvězdy, jasně svítí
Everything´s alright tonight Dnes večer je všechno v pořádku


#Enjoy the Silence Chci mít klid

Words like violence Tvé řeči
Break the silence prolamují ticho
Come crashing in a narušují
Into my little world můj soukromý svět
Painful to me bolí mne to,
Pierce right through me pronikají přímo do mě
Can´t you understand nerozumím Ti,
Oh my little girl má holčičko
All I ever wanted vše co jsem kdy chtěl
All I ever needed vše co jsem kdy potřeboval
Is here in my arms mám ve svých rukou.
Words are very unnecessary Slova jsou zbytečná
They can only do harm mohou pouze zranit
Vows are spoken sliby jsou vyřčeny,
To be broken ale nedodržují se
Feelings are intense pocity jsou silné,
Words are trivial ale řeči nepodstatné
Pleasures remain rozkoš
So does the pain z působení bolesti
Words are meaningless slova jsou bezvýznamná
And forgettable a brzy se zapomenou.
All I ever wanted ... Vše co jsem kdy potřeboval...