Friday, August 25, 2006

Independence Nezávislost
Is still important for us though (we realise) je pro nás přece důležitá, (skutečně)
It´s easy to make je jednoduché udělat
The stupid mistake hloupou chybu
Of letting go (do you know what I mean) (víš co chci říct).

My weaknesses Znáš každou mou slabost,
You know each and every one (it frightens me) (děsíš mne)
But I need to drink ale potřebuji
More than you seem to think zkusit víc
Before I´m anyone´s než se ti zdá
And you know... a Ty víš, že...
It´s a question of lust Je to otázka rozkoše,
It´s a question of trust otázka důvěry,
It´s a question of not letting něco, co nedává smysl
What we´ve built up zo co jsem spolu vybudovali
Crumble to dust se rozpadá na prach
It is all of these things and more všechny ty věci,
That keep us together které nás spojovaly.